Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Legendarni Shinobi Strona Główna
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E,D,C,B,A,S
Autor Wiadomość
Haruyasu 
Pan Admin


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 134
Wysłany: 2010-02-20, 23:45   E,D,C,B,A,S  

Techniki Rangi "D"



Nazwa Techniki: Bougyo
Opis: Jedna z podstawowych technik Taijutsu. Bougyo jest stylem walki defensywnej. Należy skupić się na ruchach rywala, blokować i uchylać się przed jego ciosami.



Nazwa Techniki: Gouken
Opis: Jedna z podstawowych umiejętności Taijutsu. Gouken jest ofensywnym stylem walki, który polega na zadawaniu serii prostych ciosów pięścią i kopnięć. Im silniejszy jest shinobi używający tej techniki, tym jego ruchy podczas tego stylu są bardziej finezyjne.



Nazwa Techniki: Dainamikku Entorii
Opis: Technika polega na wybiciu się od ziemi i wystawieniu przed siebie jednej nogi, którą „wjeżdżamy” w przeciwnika. Jest to szybki atak, którym możemy powalić przeciwnika na ziemię.



Nazwa Techniki: Konoha Raiken
Opis: By wykonać tą technikę, należy spadać z góry na przeciwnika z wystawioną w jego kierunku pieścią. Podczas lotu ciało musi nabrać rotacji i prędkości, bo to dzięki nim cios jest silny. Technika jest trudna do sparowania ze względu na rotację, łatwiej jej po prostu uniknąć.



Nazwa Techniki: Konoha Reppuu
Opis: Należy podciąć stopy atakującego nas z bliska przeciwnika i kopnięciu go, by nabrał dodatkowej rotacji.



Nazwa Techniki: Konoha Senpuu
Opis: Jest to słabsza wersja techniki „Konoha Gouriki Senpuu”. Polega na jednym kopnięciu z półobrotu wyprostowaną nogą w głowę przeciwnika. Atak jest szybki i celny.



Nazwa Techniki: Sennen Goroshi
Opis: Jutsu zwane inaczej Jutsu Tysiaca Lat Bólu, bądź lewatywką. Należy utworzyć znak tygrysa, po czym uderzyć nim między pośladki przeciwnika i uwolnić chakrę w „wiadomym miejscu”. Efektem jest dość daleki lot zaskoczonej postaci..

Techniki Rangi "C"



Nazwa Techniki: Tsuten Kyaku
Opis: Podczas wyskoku unosimy wysoko nogę w której koncentrujemy w niej chakrę. Po uderzeniu o ziemię, ta rozkrusza się tworząc rozpadlinę, a bezpośrednie trafienie w przeciwnika może zabić.



Nazwa Techniki: Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
Opis: Technika ta wymaga chociaż jednego Kage Bushina. Użytkownik tworzy kilka klonów, które mają za zadanie spaść z dużej wysokości na przeciwnika, po czym zaatakować w głowę. Przeciwnik może utracić orientację na chwilę.



Nazwa Techniki: Bunshin: Taiatari
Opis: Technika, również wymaga Kage Bunshin. Klony rzucają sobą nawzajem lecąc w stronę wroga mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co może go zdezorientuje na chwilę, i odrzucony w tył.



Nazwa Techniki: Hando Ouda
Opis: Atak ten polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w brzuch, uderzenie odsyła przeciwnika na kilka metrów. Oponenci posiadający niską wytrzymałością mogą odstać zadyszki. Ta technika może połamać żebra.



Nazwa Techniki: Hou Shou
Opis: Technika bardzo podobna do Hando Ouda, z tą różnicą że jest wykonywany jedną ręką, Dlatego zmniejsza się jego skuteczność i potrafi tylko i wyłącznie odepchnąć wroga.



Nazwa Techniki: Hyabusha Otoshi
Opis: Atak ten polega na złapaniu i unieruchomieni przeciwnika w powietrzu a następnie spadając ku ziemi z głową wroga ku ziemi polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu. Uderzenie w ziemię może być bardzo bolesne oraz spowodować wstrząs psychiczny.



Nazwa Techniki: Kage Buyou
Opis: Użytkownik wybija przeciwnika kopniakiem w powietrze, po chwili pojawiasz się tuż pod nim. Przeciwnik nie może się poruszyć i jest osłonięty przed atakami a przy tym bardzo łatwo go zaatakować.



Nazwa Techniki: Konoha Daisenkou
Opis: Technika, której celem jest oszołomienie lub spowodowanie utraty przytomności przez wroga. Atakujący wykonuje wykop w półobrotu kierując go na szyje przeciwnika. Atakowi towarzyszy błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika.



Nazwa Techniki: Konoha Daisenpuu
Opis: Lepsza wersja Konoha Senpuu. Użytkownik wykonuje jeden obrót, ale kopie przeciwnika trzy razy. Każde kopnięcie wymierzone jest w inną część ciała.



Nazwa Techniki: Konoha Shoufuu
Opis: Technika ta idealnie nadaje się do rozbrojenia przeciwnika, atakujesz przeciwnika kopniakiem skierowanym w ręce wroga. Broń przeciwnika zostaje mu odebrana.



Nazwa Techniki: Shishi Rendan (Wymagane: znajomość Kage Buyou)
Opis: Technika może być wykonana tylko w powietrzu. Użytkownik wykonując serię uderzeń: kopnięcie z półobrotu, uderzenie ręką i na koniec atak w brzuch powodujący wzrost szybkości spadania. tuż nad samą ziemią użytkownik zadaje silne uderzenie w brzuch.



Nazwa Techniki: Shou geki Shou
Opis: Technikę stosujemy do ochrony przed atakiem z powietrza. Uderzamy wtedy dłonią w lecącego przeciwnika, aby go odrzucić.



Nazwa Techniki: Taren Ken
Opis: Atakujący wykonuję bardzo szybką serię ataków rękoma, przeciwnik widzi wiele ciosów, które wymierzone są w niego,
ale nie jest w stanie ujrzeć, który z nich jest prawdziwy.



Nazwa Techniki: Ushiro Hi-Ru
Opis: Użytkownik staje na rękach i zaczyna kopać piętą przeciwnika. Może tak zaatakować parę razy lub wrócić do zwykłej pozycji.



Nazwa Techniki: U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan (wymagane: Kage Bunshin no jutsu)
Opis: Tworzysz parę klonów, które wybijają przeciwnika do góry. Gdy przeciwnik znajduje się w powietrzu, użytkownik pojawia tuż nad nim i atakuje kopnięciem.

Techniki Rangi "B"



Nazwa Techniki: Dainamikku Akushon
Opis: Prosta technika Taijutsu, użytkownik wybiją się w powietrze a następnie rozpędzając się atakuje przeciwnika szybką serią uderzeń i kopnięć.



Nazwa Techniki: Gan Geki
Opis: Silne taijutsu, którego atak pięścią jest porównywalny do siły uderzenia kamienną ręką.



Nazwa Techniki: Konoha Gouriki Senpuu
Opis: Jest to potężniejsza wersja Senpuu, używana przez Guy'a. Polega na połączeniu szybkości i siły w jednym potężnym kopnięciu.



Nazwa Techniki: Omote Renge (wymagane: Kaimon)
Opis: Technika zbliżona do Kage Buyou. W tej technice wybijamy przeciwnika w powietrze, a gdy znajdziemy się za przeciwnikiem owijamy go bandażem aby nie mógł się wyrwać, łapiemy i odwracamy głową ku ziemi. W tym a następnie zaczynamy się kręcić wokół własnej osi oraz nabieramy prędkości spadając w dół. Przy samej ziemi odskakujemy od przeciwnika, który uderza głową w ziemię. To Taijutsu często zabija.



Nazwa Techniki: Suiken Kempou
Opis: Tak zwany styl pijanego mistrza. Polega on na prostym upiciu się i będąc pod wpływem alkoholu nasz wigor wzrasta, oraz stajemy się po prostu nieprzewidywalni. Możemy atakować, jednocześnie wstając. Siła użytkownika staje się większa.



Nazwa Techniki: Ryoku Rendan
Opis: Technika polega na wybiciu przeciwnika w powietrze aby potem zaatakować go kopnięciem od góry. Powoduje to przyspieszenie prędkość spadania. Przeciwnik zostaje poważnie obity.

Techniki Rangi "A"

Nazwa Techniki: Kichiku Chikara
Opis: Technika, którą potrafią i mogą wykonać jedynie shinobi potrafią idealnie kontrolować chakrę. Atakujący kumuluje w pięści chakrę, a tuż przed samym uderzeniem zostaje ona „wypuszczona”. Powodowane są ogromne zniszczenia.



Nazwa Techniki: Gourai Rensa (wymagane: Tomon)
Opis: Do wykonania tej techniki należy otworzyć piątą bramę. Użytkownik wyrzuca przeciwnika w powietrze, następnie użytkownik w powietrzu wyprowadza serię ciosów które kierują przeciwnika ku ziemi. Technikę kończy silne uderzenie w brzuch.



Nazwa Techniki: Rariatto (wymagane: Hachibi)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Jinchuuriki musi być w 3-ogoniastej formie. Użytkownik kształtuje chakrę wokół swojego ramienia w dwa bycze rogi. Szarżuje na przeciwnika łapią go nie zatrzymując się. Uderzenie ma ogromną siłę i przeciwnikowi może mieć zniszczoną klatkę piersiową. Atak jest bezpośredni,niesamowicie silny i szybki.



Nazwa Techniki: Raigyaku Suihei
Opis: Użytkownik tworzy elektryczną zbroje po czym uwalnia chakrę w organizmie. Użytkowniki wykonuje zamach ręką uderzając oponenta nadgarstkiem. Uderzenie powoduje: pęknięcie kości, uszkodzenia ciała oraz odrzucenie przeciwnika na kilka metrów.



Nazwa Techniki: Ura Renge (wymagane: Seimon)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej trzeciej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie. Użytkownik nie może unikać ataków przez dwa posty.



Nazwa Techniki: Girochin Doroppu (Wymagany żywioł chakry Raiton)
Opis: Po naładowaniu swojego ciała elektrycznością wyrzucamy przeciwnika w powietrze, po czym pojawiamy się przy nim i potężnym kopniakiem "sprowadzamy" go na ziemię.

Techniki Rangi "S"



Nazwa Techniki: Asa Kujaku (wymagane: Keimon)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Aby wykonać tą technikę musisz otworzyć szóstą bramę. Przeciwnik jest dosłownie zasypany atakami użytkownika są one tak szybkie, że ręce zaczynają się palić. Nic nie wiadomo, by ktokolwiek przeżył wykonanie tejże techniki.



Nazwa Techniki: Raiga Bomb
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Jutsu polega na uniesieniu oponenta w górę A następnie ciśnięcie nim w siemię pod sobą. Przeciwnik wbity w ziemię tworzy wielki krater, co kończy się połamanymi kośćmi, ciałem nie zdolnym do walki lub śmiercią.



Sastsugaite no Jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Koncentrujemy w dłoni chakrę, czego efektem jest niebieska poświata wokół ręki. W momencie skumulowania uderzamy w przeciwnika z całą siłą jaką posiadamy. Atak ten kończy się śmiercią.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


Wygaśnie za Dni
 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org

| | | Darmowe fora | Reklama
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 11