Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Legendarni Shinobi Strona Główna
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Doton
Autor Wiadomość
Haruyasu 
Pan Admin


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 134
Wysłany: 2010-05-18, 21:09   Doton  

Technik Rangi "D"



Nazwa Techniki: Doro Kawarimi
Opis: Jest to normalna technika Kawarimi tylko nasze ciało zamienia się w błoto.



Nazwa Techniki: Doryuusou
Opis: Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrasta ostry kolec który bez problemy przebije przeciwnika. Ma on około 1.5m długości.



Nazwa Techniki: Doton no jutsu
Opis: Użytkownik tego jutsu chowa się pod ziemią , w odpowiednim momencie wyskakuje z niej atakując przeciwnika.



Nazwa Techniki: Shinjuu Zanshu no Jutsu
Opis: Jest to bardzo podobna technika do Doton no jutsu , polega tylko na tym że przeciwnika wciągamy pod ziemię do samej szyi.



Nazwa Techniki: Ishi Maru no Jutsu
Opis: Użytkownik przykłada rękę do ziemi i wyciąga ziemną kulkę która można swobodnie cisnąc w przeciwnika.

Technik Rangi "C"



Nazwa Techniki: Dochuu Eigyo
Opis: Użytkownik zapada się pod ziemię. Ciężko jest go wtedy wykryć i może atakować z ukrycia.



Nazwa Techniki: Dochuu Senkou
Opis: Gdy użytkownik znajduje się pod ziemią, może zaatakować przeciwnika wysuwając ostrze swojej broni na powierzchnię. Może to przypominać rekina.



Nazwa Techniki: Doro Gaeshi
Opis: Przed użytkownikiem pojawia się ściana z ziemi.



Nazwa Techniki: Douka Sanseki Seisha
Opis: Technika podobna do Nikudan Sensha, z tym, że tutaj jesteśmy toczącym się głazem,, trudno nas zatrzymać.



Nazwa Techniki: Sanseki Sensha
Opis: Dosłownie uniemożliwienie ataku. Wybrana część ciała asymiluje właściwości twardej skały.



Nazwa Techniki: Iwagakure no jutsu
Opis: Technika polega na tym, że możemy przejść przez: skałę, ziemię, lub ukryć się w nich. Można powiedzieć, że jest to udoskonalone Doton no Jutsu, bo również możemy zapaść się pod ziemię, lecz nie trzeba przy tym wykonywać pieczęci i ma więcej możliwości. Jedyna wada, że gdy wychodzimy z ziemi to trzeba to robić dosyć powoli.



Nazwa Techniki: Gansetsukon
Opis: Technika jest bardzo ciekawa jako, że ninja wyciąga rękę do ziemi czy skały i jak by wyciąga z niej coś na kształt włóczni. Jest ona ostra i wytrzymała jako, że jest
wzmacniana chakrą.



Nazwa Techniki: Doryuu katsu
Opis: Doryuu Katsu jest techniką Elementu Ziemi. Ninja robi konieczne pieczęcie, wtedy umieszcza rękę na ziemi. To nakłania ziemię do podniesienia się i rozdzielenia się na bok. Gdy tylko ninja odrywa rękę od ziemi, rozdzielanie ziemi kończy się.




Nazwa Techniki: Ganchuusou
Opis: Z pod naszego przeciwnika wyrastają ostre kolce którego przebijają. Technika przydatna, bo nie trzeba wykonywać do niej pieczęci. Wystarczy widzieć miejsce gdzie mają pojawić się owe kolce.



Nazwa Techniki: Ganchuurou no jutsu
Opis: Z ziemi wyrastają kolumny tworząc coś w rodzaju klatki w okół naszego przeciwnika.

Nazwa Techniki: Doro Bunshin no Jutsu
Opis: Użytkownik wytwarza swoją błotną kopię. Ma ona 1/10 siły oryginału.



Nazwa Techniki: Doryuu Taiga
Opis: Przed użytkownik pojawia się "rzeka" błota pędząca na przeciwnika. Może go unieruchomić

Technik Rangi "B"



Nazwa Techniki: Doryuudan
Opis: Użytkownik z błota wytwarza głowę smoka która wypluwa błotne pociski. Techniki najlepiej skutkuje w połączeniu z Doryuu Taiga.



Nazwa Techniki: Doryuu Dango
Opis: Użytkownik wyrywa olbrzymi kawał ziemi, a następnie rzuca nim w kierunku przeciwnika.



Nazwa Techniki: Doryuu Heki
Opis: Użytkownik wypluwa ogromne ilości błota, a te następni zamieniają się w bardzo twardą ścianę.



Nazwa Techniki: Ganban Kyuu
Opis: Dwa pół okrągłe kawałki ziemi "wyrastają", a następnie się złączają zamykają go w środku. Jest tam bardzo ciasno, przez co nie można wykonywać zbyt gwałtownych ruchów, a w dodatku nie ma tam dopływu tlenu.



Nazwa Techniki: Doro Houshi
Opis: Przed użytkownikiem pojawia się mnóstwo błota które następni zmierza w kierunku przeciwnika. Gdy dojdzie do celu rywal nie może się ruszyć.



Nazwa Techniki: Aojiroi Ganseki
Opis: Z ziemi wyrasta kamienny pal, zmierzający po skosie na przeciwnika. Może go wybić gdzieś w dal, bądź połamać kości.



Nazwa Techniki: Betsuri Daichi
Opis: Wykonujemy pieczęcie i następnie ziemia zaczyna się rozdzierać, gdzie powstaje całkiem spora szczelina. Jest to gwałtowne i nagłe więc technika nie jest aż tak banalnie łatwa do uniknięcia.



Nazwa Techniki: Iwa zada kuzushi
Opis: Bardzo dobra technika ziemi. Po przez skupienie się, poświęceniu dłuższej chwili i dotknięciu człowieka potrafimy zamienić mu jakąś kończynę, albo jego całego w kamień, gdy szybko zrobimy coś dalej np zrzucimy skamieniałego wroga z wysoka wtedy rozkruszy się i można powiedzieć, że zginął. Dlaczego szybko? gdyż technika działa tylko jedną turę.



Nazwa Techniki: Kouka no jutsu
Opis: Użytkownik wykonujący ta technikę zamienia się w prawdziwą skałę. Jego ciało wtedy staje się twardsze i może nim manipulować. Można również tworzyć w rękach ostre bronie.



Nazwa Techniki: Sabaku kyuu
Opis: Douka Sabaku Kyuu jest techniką używaną przez Nagare. Po wykonaniu Shinranbanshou Douka no Jutsu, Ciało Nagare zmienia się w kamień . Ponieważ ten osobnik potrafił kopiować czyjeś techniki i uznawać je za swoje własne, zrobił tak z Jutsu Gaary Sabaku Kyuu. Efekt tego Jutsu jest taki sam jak u Gaary.

Technik Rangi "A"



Nazwa Techniki: Doryuu Jouheki
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Po wykonaniu techniki Shinrabanshou między naszymi dłońmi tworzymy mały sześcian w którym jest mała kula. Sześcian wraz z kulą powiększa się do sporych rozmiarów. Cała ta dziwna figura geometryczna jest zrobiona z tego kamiennego pyłu + nasza Chakra daje to nam twardość metalu. Zmiażdżenie przez takie coś może się skończyć śmiercią.



Nazwa Techniki: Tsuchi Kairou
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Technika nie wymaga pieczęci tylko jednego ruchu, a mianowicie uderzenia ręką o ziemie po czym ziemia zaczyna się przesuwać i zamyka przeciwnika w więzieniu gdzie jest jedno wyjście u góry, lecz je też można zamknąć.



Nazwa Techniki: Yomi numa
Opis: Technika Dotona. Wybrane podłoże przez wykonawcę zamienia się w grząskie bagno. Im lepszy shinobi, tym bagno jest większe i głębsze.



Nazwa Techniki: Kekai Dorou Domu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Użytkownik zamyka przeciwników w więzieniu z ziemi. W dodatku to więzienie pozbawia ich chakry, która wędruje do użytkownika regenerując ją. Jeśli będzie miał jej maksymalne ilości wędruje w otoczenie. W dodatku także kończy się tam tlen. Bardzo trudno jest ją zniszczyć, a najsłabsza jest w miejscu najbardziej oddalonym od użytkownika.

Technik Rangi "S"



Nazwa Techniki: Deddoyose
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Ta technika polega na przyzwaniu niezliczonej armii trupów. Nie są oni zbyt wytrzymali lecz posiadają regeneracje i wstają po uderzeniach.



Nazwa Techniki: Uitenpen
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Jest to najtrudniejsza i najbardziej kosztowna względem chakry technika. Polega na tym, że na zwoju rysujemy mapę potem rozcinając se palec by naznaczyć krwią. Wykonujemy pieczecie i krew nakładamy na mapę, wtedy teren zmienia się. Technika obejmuje szeroki obszar i mamy pełna kontrole nad tymi terenami stawiając labirynty, pułapki czy przesuwamy ściany bądź robiąc dziury.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


Wygaśnie za Dni
 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org

| | | Darmowe fora | Reklama
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 11