Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Legendarni Shinobi Strona Główna
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Klan Aburame
Autor Wiadomość
Haruyasu 
Pan Admin


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 134
Wysłany: 2010-05-20, 20:09   Klan Aburame  

Techniki rangi ,,D”



Nazwa techniki: Fujin Konchuu no Jutsu
Opis: Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 8godzin

Nazwa techniki: Konchuu Sekkou
Opis: Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 8godzin



Nazwa techniki: Kikaichuu no Jutsu
Opis: Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 10godzin



Nazwa techniki: Kikai Kawarimi no Jutsu
Opis: Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 8godzin



Nazwa techniki: Mushi Yose no Jutsu
Opis: Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 8godzin

Techniki rangi ,,C”



Nazwa techniki: Mushi Kabe no Jutsu
Opis: Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 12godzin



Nazwa techniki: Konchuu Hei
Opis: Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 12godzin



Nazwa techniki: Ushiro Ishuu
Opis: Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 12godzin



Nazwa techniki: Konchuu Gaijo Doku
Opis: Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 12godzin



Nazwa techniki: Soshaku no Jutsu
Opis: Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 14godzin



Nazwa techniki: Mushi Bushin no Jutsu
Opis: Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się z powrotem w robaki.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 15godzin



Nazwa techniki: Jinteki Mayu no Jutsu
Opis: Użytkownik ukrywa się w wytrzymałym kokonie by obserwować wroga lub odpocząć.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 15godzin

Techniki rangi ,,B”



Nazwa techniki: Kikaichuu: Kaiten
Opis: Członek klanu Aburame każe robakom poruszać się ruchem skrętnym by go rozkojarzyć.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 20godzin



Nazwa techniki: Hijutsu: Mushi Dama
Opis: Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 24godzin



Nazwa techniki: HiJutsu: Mushi Miyu
Opis: Druga tajemna technika klanu Aburame. Podobnie jak w Mushi Dama wytwarzamy kokon, ale niewidoczny i to w okół siebie. Dzięki temu przyśpieszamy rozwój naszych robaków. Ruch ten jest niezwykle przydatny dla Aburame gdyż w ten sposób coś co działało wcześniej na nasze robaki ma teraz mniejszy efekt, czyli są jakby ulepszone
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 30godzin

Techniki rangi ,,A”



Nazwa techniki: Kikaichuu Arare
Opis: Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 40godzin

Techniki rangi ,,S”



Nazwa techniki: Maikuro konchuu
Opis: Członek klanu przez dotyk przesyła nano robaki na ciało przeciwnika które w ciągu jednej sekundy paraliżują go i dodatkowo sprawiają mu wielki ból.
Talent: Ninjutsu
Czas nauki: 60godzin
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


Wygaśnie za Dni
 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org

| | | Darmowe fora | Reklama
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12